arwa.cz

ucházejte se za 60 sekund

Jméno, Telefon, E-mailová adresa.

Service Manager pro Customer Development

Místo: Cheb

Recruiter

Patrik Plzák

Dr. Davida Bechera 2037/23

360 01 Karlovy Vary

Hledáme Service Managera pro Customer Development!

Jste energický, inovativní a máte vášeň pro budování silných vztahů se zákazníky? Firma, globální lídr v oblasti balení a logistiky, hledá do svého týmu zkušeného a motivovaného Service Managera pro Customer Development. Tato klíčová pozice nabízí jedinečnou příležitost hrát zásadní roli v rozvoji našich služeb a zajištění prvotřídní spokojenosti našich zákazníků. Připojte se k nám a pomozte nám posouvat hranice excelence v oboru. Staňte se součástí dynamického týmu, kde inovace a zákaznická orientace nejsou jen slova, ale skutečná filozofie každodenní práce.

Náplň práce:

Service Manager Customer Development (SMCD) je klíčovou součástí týmu Customer Development, která zajišťuje implementaci obchodních opatřeních v souladu s firemními cíli v regionu. Zaměřuje se na získávání nových zákazníků, péči o stávající klientelu a aktivní řízení prodeje.

Hlavní odpovědnosti:

  • Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí.
  • Optimalizace a rozvoj prodejních procesů (prodej, spokojenost zákazníků, rozvoj a udržitelnost zákazníků, kalkulace).

Klíčové činnosti:

  • Reprezentace společnosti na trhu.
  • Klíčový kontakt pro zákazníky v regionu, spolupráce sRegional Market Managerem.
  • Identifikace tržních trendů a tvorba vhodných kombinací služeb.
  • Rozvoj produktového portfolia a nabídky služeb.
  • Podpora přímého a digitálního prodeje.
  • Analýza trhu, konkurence a zákaznických požadavků.
  • Aktivní řízení zákaznických dashboardů a akvizice nových zákazníků.
  • Udržování a rozšiřování regionálních obchodních vztahů.
  • Příprava prezentací pro akvizici zákazníků a podpora rozpočtování.

Cílové indikátory:

  • Plnění měsíčních prodejních cílů.
  • Zajištění ziskovosti při výpočtech nabídek.
  • Zvýšení spokojenosti a přidané hodnoty zákazníků.
  • Akvizice nových zákazníků a udržitelnost stávajících.

Odpovědnost koordinace:

  • Rozvoj obchodu v regionu Čechy.
  • Spolupráce s dalšími odděleními pro zvýšení tržního podílu.

Požadavky na pracovní zkušenosti:

  • Praxe na obdobných pozicích, ideálně v balení průmyslového zboží, logistice nebo zpracovatelském průmyslu.
  • Hluboké komerční know-how.

Kvalifikace a dovednosti:

  • Ukončené vzdělání (administrativa, strojírenství, průmyslové inženýrství, logistika apod.) nebo odpovídající kvalifikace.
  • Silné obchodní a numerické dovednosti.
  • Zkušenosti s náročnými konverzačními a vyjednávacími situacemi.
  • Vysoký smysl pro zodpovědnost a iniciativu.
  • Profesionální vystupování, týmová spolupráce, orientace na řešení.
  • Analytické a organizační schopnosti.
  • Ovládání MS-Office.
  • Aktivní řidič.

Jazykové dovednosti:

  • Čeština: C (obchodní plynulost).
  • Angličtina nebo němčina: B (dobrá středně pokročilá znalost).

Nabízíme:

  • práce na hlavní pracovní poměr
  • flexibilní pracovní doba
  • stabilní práci v mezinárodní společnosti
  • po zapracování možnost občasné práce z domova
  • motivující finanční ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky a občerstvení na pracovišti
  • přátelský kolektiv
  • po zaškolení služební vůz i ksoukromým účelům
  • nástup možný ihned

Pokud splňujete výše uvedené požadavky a jste připraveni stát se součástí týmu, ozvěte se nám! Těšíme se na vaši přihlášku a na možnost společně budovat úspěšnou budoucnost.

Kontaktujte nás ještě dnes na email karlovyvary@arwa.cz nebo na telefonním čísle +420 352 601 787

Pracovní žádost jako

Service Manager pro Customer Development