arwa.cz
Obsah

Jak u nás probíhá pohovor s uchazečem?

Obsah

V ARWA bereme proces pohovoru velmi vážně. Chceme mít jistotu, že přijímáme ty nejlepší možné kandidáty na danou pozici, a to začíná skvělým pohovorem. Ať už s námi vedete pohovor online, telefonicky nebo osobně, chceme se ujistit, že se cítíte dobře a že máte všechny informace, které potřebujete k rozhodnutí, zda je to pro vás ta správná práce.

Jakým způsobem může u nás pohovor probíhat?

Možností pohovoru je mnoho a zní takto:

  • Online přes video,
  • telefonicky,
  • osobně na pobočce v Ostravě či v Karlových Varech
  • nebo in house kanceláře u zákazníků.

Jak probíhá celý proces pohovoru?

1.Prvním krokem v procesu pohovoru je předání informací o společnosti. Chceme se ujistit, že víte, kdo jsme a za čím si stojíme. Před nástupem je dobré si o dané společnosti vše zjistit, ať už se budete hlásit k nám či do jiné společnosti. Daná společnost se vás jistě na takové otázky bude ptát! Pokud se k nám hlásí někdo, kdo nezná naše motto či část naší historie, znamená to, že si uchazeč nedal žádnou práci a ani nevyhradil čas k tomu, aby něco pro získání pozice udělal. Co to znamená? Moc o tu pozici nestojí. V tom případě je pro nás takový uchazeč méně zajímavý, což je zřejmé.

2. Nějaký čas také věnujeme tomu, abychom prověřili vaši kvalifikaci a zjistili, zda se na danou pozici hodíte. To je velmi důležitá část, jelikož kvalifikace, vlastnosti a dovednosti uchazeče jsou klíčové pro získání dané pozice. Je také vhodné vše zmínit ve svém životopise. Ve svém životopise byste měli mít zmíněné vše, co vám může pomoci k získání vysněného zaměstnání. Pokud teprve váháte a potřebujete pomoci k nalezení vaší vysněné pracovní pozice, jistě nám zašlete váš životopis a my se o vše postaráme! Zašlete nám ho ještě dnes!

3. Dále si promluvíme o pracovních podmínkách. To je důležitá část pohovoru, protože se chceme ujistit, že vám vyhovuje pracovní doba, pracovní zátěž a očekávání od této práce. Probereme také “tým”, se kterým budete pracovat, a způsob spolupráce při plnění úkolů.

4. Nakonec si promluvíme o datu nástupu do nové práce. V této fázi dokončíme veškeré papírování a zodpovíme všechny vaše případné dotazy týkající se práce.

Jak se připravit na pohovor v ARWA?

Potřebujete radu, jak se na pohovor připravit? My vám poradíme! Zde je několik našich rad, které by vám mohly v budoucnu pomoci.

Najděte si informace o společnosti

Získejte co nejvíce informací o společnosti, což se týká:

  • firemní kultury
  • produktů
  • služeb
  • trendů
  • projektů a finanční situace

Jako zdroj důležitých informací využijte sociální sítě či webovou stránku společnosti. Zjistěte si něco také o její konkurenci, může vám to nahrát významné body. Každá společnost má v dnešní době webové stránky a sociální sítě, zjistit si dané informace bude pro vás tedy velmi snadné! Na webových stránkách ARWA najdete taktéž vše důležité, co potřebuje nový uchazeč vědět. Pokud chcete vědět i něco více, co se nedočtete na internetu či sociálních sítích, zeptejte se i přátel, rodiny a známých na sociálních sítích, zda znají někoho, kdo pracuje pro danou organizaci, abyste o ní zjistili co nejvíce.

Zjistěte si informace o osobě, která povede váš pohovor

Zkuste zjistit, kdo s vámi bude vést pracovní pohovor. Pokud víte, kdo pohovor povede, můžete odhadnout některé otázky pohovoru a lépe se na něj připravit.

Pohovor s personalistou, nebo s budoucím nadřízeným?

  • Personalista má za úkol určit nejvhodnější kandidáty na danou pozici a poslat je případně do dalšího kola. Nevhodným uchazečům oznámí, že už nepokračují do dalšího kola, což tím pro ně celý proces končí. Personalista se vždy ptá jen na obecné věci a jeho cílem je získat nejvíce informací o osobnosti. Většinou používá obecné a šablonovité otázky.
  • Pokud přejdete přes personalisty, ve druhém kole se dostanete k nadřízenému či rovnou k řediteli. V tomto případě už jde o osobu, která je v oboru odborníkem. Ukažte proto vaše zkušenosti! Zajímat se ale bude také o vaše profesní dovednosti, konkrétní zkušenosti, motivaci a osobnost. A v neposlední řadě bude zjišťovat, jak řešíte různé krizové situace nebo zda zapadnete do kolektivu. Ve společnosti ARWA dbáme na výběr daných uchazečů, aby obě strany byly spokojené. Jak daná firma, která hledá zaměstnance, tak daný uchazeč, který se uchází o volné pracovní nabídky. Občas je to velmi obtížné, ale náš zkušený tým pracovníků vždy dokáže to nejlepší!

3 otázky, na které musíte znát odpovědi

Příprava je pro váš úspěch velmi podstatná. Odpovězte si na tyto 3 důležité otázky, které vám následně u pohovoru mohou pomoci.

  • Proč chcete tuto pracovní pozici?
  • Jaká je vaše představa o mzdě?
  • Kdy případně můžete nastoupit?

Popis pracovní pozice

Nejlépe se na den pohovoru připravíte tím, že si projdete popis pracovní pozice a kritéria výběru. Podívejte se na povinnosti vyžadované pro danou pozici a řekněte si dané příklady, kdy jste takové úkoly plnili v minulosti případně, jak byste je plnili v budoucnu. O svých dosavadních pracovních zkušenostech byste měli být schopni podrobně vyprávět. Pokud vše zmiňujete ve svém životopise, znamená to, že jste schopni vše podrobně vysvětlit! Ve společnosti ARWA nabízíme mnoho skvělých pracovních pozic. Máte-li zájem si některé z nich projít, neváhejte! Volné pracovní pozice se stále mění a nové přibývají. Třeba právě dnes narazíte na svou vysněnou práci!

Top nabídky ARWA:

Společnost ARWA nabízí zájemcům ze všech oborů vynikající perspektivy pro jejich další profesní vývoj nebo pro opětovný nástup do profesního života. Zásluhou propojení našich poboček na celém území České republiky jsme pro vás níže vypsali ty nejlepší nabídky pracovních příležitostí, které jsou k mání v každé naší pobočce ve vaší blízkosti.

O které se jedná?

  • Pečovatel o seniory (m/ž/o) – s výučním listem
  • Pomocník (m/ž/o)
  • CNC soustružník (m/ž/o)
  • Elektrikář (m/ž/o)
  • Kuchař (m/ž/o)
  • Zámečník (m/ž/o)

Oborů naší činnosti je velmi mnoho, jak jste si mohli všimnout. Našli jste mezi nimi i svůj obor? Neváhejte nás kontaktovat!

Zkušenosti a reference

Personalisté po vás také mohou chtít, abyste prokázali své hlavní dlouholeté zkušenosti, dovednosti nebo dodali pracovní posudek od vašeho bývalého zaměstnavatele. Nebojte se během pracovního pohovoru klást otázky týkající se popisu pracovního místa či společnosti. Ukážete tak svůj zájem o pracovní místo i budoucího zaměstnavatele. Ukázat zájem je velmi důležité, jelikož personalista si vás tak lépe zapamatuje pro váš zápal a budete blíže k úspěchu a získání dané pracovní pozice!

Zmiňte vaše silné stránky

Někdy mají lidé problém prodat se a vyzdvihnout své silné stránky. Při pohovoru je však velmi důležité uvést:

klíčové silné stránky

  • klíčové charakterové vlastnosti
  • kvalifikaci a zkušenosti
  • proč chcete danou pozici
  • proč chcete pracovat pro danou společnost
  • proč by měla společnost přijmout právě vás
  • klíčové úspěchy a poučení z předchozích selhání

5 super rad před pohovorem:

  • Připravte si na pohovor všechny potřebné dokumenty jako vytištěný životopis, motivační dopis nebo pracovní posudek.
  • Přečtěte si nahlas váš životopis a zobrazte nejčastěji kladené otázky.
  • Před pohovorem se snažte uklidnit. Berte pohovor jako setkání, na kterém chcete ukázat to nejlepší ze sebe. Buďte uvolnění a mluvte zřetelně a pomalu!
  • Jděte včas spát, abyste měli ráno dost času a přišli na pohovor odpočatí.
  • Přijďte hlavně včas! Kdo pozdě chodí, sám sobě škodí. Pozdní příchod ještě nikdy k ničemu nepomohl!

Jaké služby ARWA pro své zaměstnance nabízí?

Pokud se stále rozhodujete, jakým způsobem najít svou vysněnou práci, ukážeme vám několik našich služeb, které nabízíme pro naše zaměstnance. Možná vám to pomůže k dalšímu kroku vašeho kariérního úspěchu!

Zajišťujeme všem našim zaměstnancům kompletní servis

  • Prvním krokem je nám zaslat životopis, ať v reakci na volnou pracovní pozici nebo k náhledu, abychom zjistili, zda pro vás máme uplatnění.
  • V nejkratší možné lhůtě vás bude kontaktovat náš disponent, který vám sdělí veškeré informace k nabízené pracovní pozici. Probere s vámi váš životopis, zjistí, zda chcete se nechat ubytovat nebo naopak dojíždět do práce a tím pádem vám vyhledá možné dopravní spojení do zaměstnání.
  • Před samotným nástupem vás doprovodí k závodnímu lékaři, který vám provede vstupní lékařskou prohlídku a případná další vstupní lékařská vyšetřen.
  • Hlavní prioritou pro nás je, aby jste věděli kompletní informace o nabízené pozici včetně mzdových podmínek. Zákon nám ukládá povinnost dodržovat srovnatelné mzdové podmínky a tím se řídíme. Vždy si necháváme zkontrolovat výplaty mezd u zákazníka, kam jste přiděleni, před samotnou výplatou na váš účet.
  • Výplata vám je odeslána každého 20. dne v měsíci, před plánovanými celozávodními dovolenými se snažíme, aby jste mzdu měli i dříve. Rádi vám vyplácíme každý pátek zálohy ze mzdy, jelikož víme, že nástup do nového zaměstnání je nejenom psychicky náročný, ale také finančně a s podporou z naší strany to jde vždy lépe.
  • Disponent či koordinátor je vám s dispozici 24 hodin denně/ 7 dní v týdnu, pomůžeme vám kdykoliv a s čímkoliv. Pravidelně vás navštěvuje ve společnosti zákazníka, dbá na bezpečnost práce, takže vždy vám ochotně vymění či předá nové pracovní pomůcky.

Dlouholeté zkušenosti

Překvapivě dobré pracovní nabídky – jednoduše, jistě a spolehlivě. Protože už téměř 40 let nabízíme kompetentní poradenství pro vaše talenty a doprovázíme vás tak dlouho, dokud se nedostanete tam, kam chcete. Očekávají vás nabídky šité na míru z těch nejrůznějších oblastí a přesná analýza vašich profesních představ.

Jistota

Každého našeho zaměstnance vybavujeme OOPP neboli osobními ochrannými pracovními prostředky dle přání našich zákazníků. Máme kompletně zařízený sklad, ve kterém máme k dispozici pracovní obuv S1, montérky, trička s logem naší společnosti, mikiny, bundy a výstražné vesty. Další speciální pracovní prostředky vždy objednáváme na zakázku.

Dobrá mzda

Zaměstnáme vás na dobu neurčitou a budete dostávat srovnatelné mzdové podmínky zaměstnance ve společnosti zákazníka.

Ubytování

Míra spokojenosti našich zaměstnanců závisí také na způsobu ubytování, proto se společnost& ; ARWA obrací zády k takzvaným pokojům pro montéry a zajišťováním bytů připravených k nastěhování se stará o komfortní ubytování a o potřebný odpočinek zaměstnanců.

Dovoz

Mobilitou ke spolehlivosti: To nás odlišuje od ostatních konkurentů. Vyzvedáváme naše zaměstnance v bydlišti a dovážíme je do příslušné firmy zákazníka. Just-in-time.

Návštěva úřadů

Byrokracii nemá každý rád. Proto jsou našim zaměstnancům v souvislosti s nutnými návštěvami úřadů na vyžádání k dispozici kvalifikovaní pracovníci, s jejichž pomocí je zajištěn bezproblémový průběh návštěvy úřadu.

Zálohy

Je jedno, zda nově začínáte nebo zda měníte obor práce, společnost ARWA vám z hlediska finanční podpory stojí po boku i v tomto případě a nabízí vám týdenní zálohy v souladu s individuální dohodou.

Zastihnete nás i po pracovní době

Naši disponenti a disponentky jsou vybaveni mobilním telefonem, aby mohli být pro naše zaměstnance kdykoliv k zastižení.

Uhrazení nákladů za pracovní lékařské prohlídky, rekvalifikace a certifikace

Na základě celorepublikové sítě společnosti ARWA vás podpoříme nejen při sestavování vašich životopisů, ale poskytneme vám i naše kooperace pro získání potřebných potvrzení a certifikátů.

Doprovod při nakupování

Jste ve městě poprvé nebo máte jazykovou bariéru? Žádný problém, rádi vás na vašich pochůzkách doprovodíme.

Neváhejte se na nás obrátit

Proces pohovoru ve společnosti ARWA je důkladný a profesionální. Chceme se ujistit, že máte všechny informace, které potřebujete k rozhodnutí, zda je tato práce pro vás ta pravá. Pokud máte nějaké otázky, neváhejte se zeptat. Těšíme se na setkání s vámi!

ARWA Personaldienstleistungen s.r.o
ARWA Personaldienstleistungen s.r.o

ucházejte se za 60 sekund

Jméno, Telefon, E-mailová adresa.

Více článků

Vzor životopisu

Úvod Životopis je základním kamenem každého úspěšného hledání práce. Je to první příležitost, jak udělat dojem na potenciálního zaměstnavatele a zdůraznit vaše dovednosti a zkušenosti.

SLEDUJTE HNED

Jak u nás probíhá pohovor s uchazečem?