Obsah

Nábor externích pracovníků – know how

Obsah

Vše o náboru externích zaměstnanců Pokud zaměstnanec ze společnosti odejde, zaměstnavatel často potřebuje náhradu co nejdříve.

Aby mohl pozici znovu obsadit, využívá nábor. Protože je optimální nábor zaměstnanců složen z různých aspektů, je předem naprogramován složitý a časově náročný proces. Vysvětlíme, co musíte vzít v úvahu při náboru: Vytvoření profilu požadavků → Před zahájením hledání nového zaměstnance, musí být vypracován odpovídající profil požadavků. Tam jsou vlastnosti, kompetence a kvalifikace hledaného zaměstnance uvedeny co nejpřesněji, aby se zvýšila šance na nalezení vhodného zaměstnance. Tvorba popisu práce → Popis úlohy slouží pouze pro informaci. V popisu práce jsou kromě stručného představení společnosti obvykle popsány úkoly a činnosti pozice komplexně. Tvorba a zveřejnění pracovního inzerátu → Kromě samotného popisu práce obsahuje pracovní inzerát také požadavky na uchazeče, jako jsou dovednosti a kompetence. Kromě toho jsou zde uvedeny výhody a nevýhody budoucího zaměstnavatele, které uchazeč získá v případě zaměstnání. Nakonec je obvykle uvedena kontaktní osoba nebo oddělení, na které lze žádost zaslat. Jakmile je zveřejnění práce dokončeno, zveřejnění už nic nestojí v cestě. V závislosti na hledané cílové skupině může být pozice zveřejněná na různých pracovních portálech, kariérních sítích, nebo kanálech sociálních médií a na vlastních webových stránkách společnosti. Zkoumání příchozích žádostí → Když se uchazeči dozvědí o inzerátu na zaměstnání, společnost obdrží mnoho různých žádostí. Ty zpracovává odpovědný orgán. Čím úplnější jsou dokumenty, tím rychleji to lze provést. Pozvání uchazečů → Po kontrole dokumentů jsou žadatelé vyzváni k představení společnosti, většinou osobnímu. Pokud uchazeč nemůže schůzku dodržet, lze provést novou schůzku. Vedení rozhovorů → Pohovory obvykle provádí HR manažer nebo sám nadřízený. Dobrá příprava na pohovor je nezbytná jak pro uchazeče, tak pro zástupce společnosti. Chcete zjistit, jak funguje pohovor ve společnosti ARWA Personaldienstleistungen s.r.o.? Pak klikněte sem. Setkání s výběrem uchazeče → Jakmile proběhnou všechny pohovory, musí zaměstnavatel učinit rozhodnutí. Vybírá podle jeho názoru vhodného uchazeče o místo. Přijímání a zavádění nového zaměstnance do pracovních procesů → Nakonec je uchazeč přijat. To se obvykle provádí osobně za účelem sjednání a podepsání smlouvy na místě.

Pro příjemné a efektivní seznámení, jsou vysvětleny různé pracovní procesy a je představen budoucím kolegům. Jak vidíte, úspěšný nábor pracovníků je velmi časově náročný, a proto nákladný, a musí být dobře koordinován. Jako poskytovatel personálních služeb provádíme tento proces pro naše zákaznické společnosti, a vytváříme tak rozhraní mezi žadatelem a společností. Stále hledáte vhodný personál nebo si necháte rychle vyplnit objednávky?

Už nyní použijte náš online formulář pro osobní dotazy! nebo Hledáte práci? Pak se přihlaste hned teď!

ARWA Personaldienstleistungen s.r.o
ARWA Personaldienstleistungen s.r.o

ucházejte se za 60 sekund

Jméno, Telefon, E-mailová adresa.

Více článků

Nová práce: pracovní svět budoucnosti

Různé podnikové struktury se neustále vyvíjejí. Firmy jsou stále modernější a kladou stále větší důraz na zdravou rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem. Nyní se

Příspěvek na bydlení s personální agenturou Arwa

Hledáte práci, která poskytuje příspěvek na bydlení? Arwa Personaldienstleistungen s.r.o. je pracovní agentura, která tento benefit svým zaměstnancům nabízí. Díky jednoduché ubytovací práci pro páry

Jak u nás probíhá pohovor s uchazečem?

V ARWA bereme proces pohovoru velmi vážně. Chceme mít jistotu, že přijímáme ty nejlepší možné kandidáty na danou pozici, a to začíná skvělým pohovorem. Ať