ARWA Personaldienstleistungen s.r.o
ARWA Personaldienstleistungen s.r.o

ARWA – zákaznický servis

Zákaznický servis společnosti ARWA Personaldienstleistungen s.r.o. Společnost ARWA Personaldienstleistungen s.r.o. má vícero zastoupení a síť poboček již od roku 2016 v České republice.

Jsme na vaší straně jako zkušený partner v záležitostech týkajících se umístění personálu a dočasného zaměstnání. Naši zaměstnanci pro vás najdou průmyslové pracovníky i kvalifikované odborníky a vedoucí pracovníky, kteří splňují vaše specifické pracovní požadavky v následujících oblastech: Komerční Technické Řemeslné Lékařské Znalosti v oboru Od založení společnosti ARWA Personaldienstleistungen s.r.o. spolupracujeme se společnostmi všeho druhu, a proto se o 40 let později, považujeme za důležitou součást ekonomiky. Naši zaměstnanci znají mnoho celostátních průmyslových odvětví. Proto vám vždy můžeme poskytnout kontaktní osobu z naší společnosti s know-how. Díky celonárodní síti poboček, má naše společnost zkušenosti s rutinními pracovními procesy v dočasném zaměstnání, náboru, interním řízení a outsourcingu v různých oblastech společnosti. Naši zaměstnanci jsou technicky zdatní. Zaměstnanci naší společnosti jsou vždy technicky zběhlí v oblasti potřeb svých zákazníků a jsou informováni o stávajících pracovních postupech a bezpečnostních předpisech. Úspěšné s flexibilitou na obou stranách. Poskytování flexibility ze strany našich personálních dispečerů může usnadnit společné plánování nasazení. Naši zaměstnanci v našich celostátních pobočkách jsou vybaveni mobilním telefonem, takže vás a naše zaměstnance můžete zastihnout i mimo jejich pracovní dobu.

Můžeme se tedy přizpůsobit vaší pracovní době!

Kontaktní osoba Pro koordinaci projektů je k dispozici osobní kontaktní osoba, která působí jako centrální informační bod pro naše zákazníky. Vaše kontaktní osoba převezme cílené vyhledávání zaměstnanců a rychle zaplní vaše volná místa! Individuální vývoj zákaznických konceptů ARWA Personaldienstleistungen s.r.o. nabízí našim zákazníkům individuální koncept naší nabídky služeb! Díky naší rozmanité nabídce služeb a našim různým typům smluv, zajišťujeme vaši ekonomickou stabilitu! Najdeme pro vás kvalifikované zaměstnance, i jen pouze v případě nečekaných vyšších objednávek a nedostatku personálu. Svoz zaměstnanců Vyzvedneme naše zaměstnance v místě bydliště a včas je odvezeme na místo práce pomocí vlastních kyvadlových autobusů naší společnosti. Tím se zvyšuje flexibilita a především spolehlivost našich zaměstnanců. Ubytování našich zaměstnanců Pronajímáme ubytování, aby naši zaměstnanci mohli úspěšně zvládnout dlouhodobé úkoly ve vaší zákaznické společnosti. Zaměstnanecké apartmány připravené k nastěhování poskytují našim zaměstnancům relaxaci, kterou potřebují k aktivnímu zvládnutí práce ve vaší společnosti. Celonárodní nábor Díky našim regionálním pobočkám můžeme najít vhodné zaměstnance ve vašem regionu!

Grafika: centrální bod – např. HV → Tok informací do poboček → Implementace u zákazníka → Vrácení informací centrální kontaktní osobě. Mezinárodní nábor Náš náborový tým vám nabízí spolehlivý nábor z Polska, České republiky, Slovenska, Maďarska, Rumunska a Chorvatska. Velký důraz klademe na všestrannost našich metod náboru, abychom mohli každoročně poskytovat našim zákazníkům více než 1 000 nových zaměstnanců, od komerčních zaměstnanců až po kvalifikované odborníky a manažery, a zaručit přesné obsazení pozic. Navíc prostřednictvím aktivního náboru v Polsku, České republice, na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a Chorvatsku jsou rodilí mluvčí zaměstnáni přímo ve společnosti. I vy můžete těžit z naší mezinárodní sítě a souvisejících znalostí trhu práce! Jsme kdykoli na vaší straně s naším individuálním personálním poradenstvím a rádi vás podpoříme při hledání vhodných zaměstnanců. Zašlete nám prosím personální požadavek [tlačítko Personální požadavek]. Jak naši náboráři pro vás hledají zaměstnance? V úzké spolupráci s vámi definujeme profil a aktivity žadatelů. Poté vytvoříme definovaný profil úlohy, a určíme relevantní cílové skupiny. Svou širokou síť využíváme pro proces aktivního získávání zdrojů, abychom byli schopni oslovit velké množství vhodných uchazečů. Poté za vás převezmeme celé vedení žadatele a provedeme počáteční telefonické i video rozhovory, abychom mohli provést počáteční výběr. Získáte hodnocení uchazečů s naším předchozím výběrem, protože sami rozhodnete, kterého uchazeče chcete poznat a který kandidát bude váš nový zaměstnanec!

I po ukončení výběrového procesu vám naši náboroví pracovníci poradí s přijímáním vašich preferovaných kandidátů.

Více článků

Úřad práce Karlovy Vary

Jaký je rozdíl mezi úřadem práce a pracovní agenturou? Každý, kdo hledá práci, se pravděpodobně setká s pojmy „agentura práce“ a „úřad práce“. I když