arwa.cz

Péče o zaměstnance

První den práce nabízíme doprovod zaměstnanců na pracovišti.

První den v práci na vás čeká mnoho nových dojmů. Abychom zajistili, že budete optimálně připraveni a získáte tu nejlepší možnou podporu, připravili jsme pro vás ve společnosti ARWA Personaldienstleistungen s.r.o. odpovídající podporu pro zaměstnance již od prvního pracovního dne.

Rozhodli jste se hledat novou práci?

Naši disponenti Vám nejen nabídnou novou práci, ale také vás doprovodí první pracovní den na pracoviště; to je součástí naší nabídky pro naše zaměstnance.

Jak přesně vypadá podpora našich zaměstnanců v první pracovní den?

Po podpisu pracovní smlouvy s našimi disponenty na pobočce obdržíte všechny důležité dokumenty týkající se vašeho budoucího pracoviště. To zahrnuje základní informace, jako je pracovní smlouva, poučení o bezpečnosti práce a poučení o ochraně osobních údajů.

V komerčním sektoru vám bude přímo u nás poskytnuto potřebné pracovní oblečení pro odpovídající úkol. Obdržíte veškeré informace o svém novém zaměstnání, např. adresu, přesný obor činnosti a kontaktní údaje kontaktní osoby na novém pracovišti.

Poté si s našimi disponenty domluvíte schůzku a místo setkání pro váš první pracovní den. Tam vás vyzvednou naši zaměstnanci. Doprovodí vás na pracoviště a společně s vaším novým nadřízeným vám ukáží pracoviště.

Součástí programu je často prohlídka budovy a seznámení s prvními kolegy. Zaměřuje se především na to, aby vám pomohl zorientovat se ve společnosti a dobře popsal váš obor práce.

Nabízíme také vhodná pracovní místa pro uchazeče bez vlastního vozidla. Naši zákazníci zajišťují ve většině případů dopravu na každou směnu a dopravu z každé směny do blízkosti vašeho bydliště.

Jak vypadá první pracovní den zkušených zaměstnanců?

Zkušení zaměstnanci mají jistě výhody, protože již ve firmě pracovali a znají základní provozní postupy.

Každá společnost je však jedinečná svým způsobem práce a strukturou, takže i zkušení zaměstnanci musí být připraveni přizpůsobit se novým pracovním postupům. První pracovní den v nové firmě je pro zkušené zaměstnance o něco jednodušší, protože obvykle vědí, na co si dát pozor.

Naši dispečeři vám také usnadní nástup do práce hned první den, protože naši zaměstnanci již znají pracoviště a obor činnosti.

Proto máte vždy rozhodující výhodu:

Kdykoli se můžete zeptat na otázky týkající se budoucího zaměstnání a dozvědět se o mnoha pracovních postupech ještě před nástupem. Věříme, že dobrá výměna názorů s našimi disponenty na začátku nového zaměstnání může předem vyjasnit mnoho otázek a nejasností.

Jak vypadá první pracovní den začínajících nebo měnících pracovníků?

Při své každodenní práci poznáváme mnoho lidí. Patří mezi ně nejen lidé, kteří chtějí změnit zaměstnání, ale také uchazeči, kteří by v budoucnu rádi převzali zcela nový obor činnosti a nové úkoly. K tomu jsme samozřejmě také vypracovali vhodný postup náboru.

Na začátku vám budou při pohovoru s našimi zaměstnanci představeny aktuální nabídky práce. Vaše kvalifikace a představy zúží výběr pracovních míst během pohovoru.

Poté si s našimi disponenty vyberete nejlepší zakázky. Poté následuje přímá komunikace s klientskými společnostmi. Ihned obdržíte pozitivní zpětnou vazbu a můžete se rozhodnout pro pracovní poměr se společností ARWA Personaldienstleistungen s.r.o.

Při dalším osobním setkání s vámi, naši pracovníci proberou všechny podrobnosti práce. Podepíšete pracovní smlouvu s dohodnutými podmínkami, součástí pokynu je pracovní doby a hodinová mzda a další možné benefity. Poté obdržíte veškeré informace o prvním pracovním dni na novém pracovišti a s naším disponentem si domluvíte datum nástupu.

Doprovodí vás první pracovní den do firmy klienta, ukáže vám prostory, seznámí vás s kolegy a dá vám přesnou představu o náplni práce na pracovišti.

Rady pro první den v novém zaměstnání:

Dobrá příprava

Dobře se na novou práci připravte tím, že si o společnosti zjistíte informace na webových stránkách nebo se na obor činnosti zeptáte ve svém osobním prostředí zaměstnanců, kteří jsou již zaměstnáni. Naši personalisté vám také poskytnou komplexní informace o vašem budoucím pracovišti.

Nosit vhodné pracovní oblečení

V průmyslovém sektoru vám poskytneme pracovní oděvy. Jinak je ve vašem zájmu udělat na nové kolegy a nadřízené dobrý dojem, zejména první den v práci. Rozhodně nedoporučujeme nosit oblek, ale čisté oblečení a základní formální styl vás vždy odliší.

Osobní představení

Během osobního představení první den ještě nejsou rozhodující vaše záliby, ale spíše jedna nebo dvě věty o vás jako o osobnosti. Často má smysl zmínit své předchozí aktivity jako součást osobního představení.

Zejména u posledních činností byste si měli připravit také příklady oblastí odpovědnosti, aby si váš nový nadřízený mohl udělat lepší představu o vašich dosavadních oblastech odpovědnosti.

Dochvilnost při nástupu do práce

Dochvilnost v první pracovní den je v mnoha firmách základem prvního dojmu. Jsou stanoveny termíny nástupu nových zaměstnanců do práce a načasování následných procesů nástupu nových zaměstnanců. Aby nedošlo k jejich zpoždění a negativnímu prvnímu dojmu, doporučujeme, abyste se první den práce dostavili s desetiminutovým předstihem. Naplánujte si časové okno, protože neočekávané okolnosti se objevují častěji, než si myslíte.

Nezapomeňte na kontaktní osoby

Zapamatovat si hned jména není pro každého snadné. V závislosti na velikosti společnosti můžete být hned první den konfrontováni se záplavou jmen. Proto doporučujeme soustředit se v prvních dnech na oddělení a nadřízeného.

Tip: Pokud vám budou jména zaměstnanců recepce povědomá, rozhodně získáte body sympatie.

Prozkoumejte pracoviště

Pozorně si prohlédněte pracoviště, abyste se v případě potřeby mohli hned první den zeptat přímo na pracoviště. Pokud vám chybí vhodné materiály pro vaši práci, musíte o tom informovat přímo svého nadřízeného. V průběhu pracovního poměru se vás budou ptát, jak jste mohli pracovat bez chybějících pracovních materiálů.

Poznejte své okolí a kolegy

Během přestávek a obědů si najděte čas na seznámení s kolegy. Představte se a požádejte o výměnu. Jedná se o mimořádně rychlý způsob, jak se seznámit se společností a pracovním prostředím.

Otevřeně se ptejte na nejasnosti

Během prvních dnů v práci si jistě všimnete několika nejasností. Je třeba je rychle vyřešit, abyste mohli začít pracovat rychle, efektivně a produktivně.

Využijte proto první den v práci a podporu svého nového nadřízeného k tomu, abyste se vyptávali na pracovní prostředí. Můžete také počkat na schůzku se zpětnou vazbou v první pracovní den a položit otázky, které jste si poznamenali v dialogu.